|
Strona główna
Kto, ile, kiedy... |
W obecnej chwili mamy 65 osób on-line, w tym 0 użytkowników!
Konto u nas posiada już 28929 osób, a ostatnio dołączył niejaki endriu519! Ostatni głos oddano dzisiaj o 14:57. Ostatni komentarz napisano 2021-07-01. | |
W tym dziale znajdziesz... |
|
|
materiały |
Materiały / Gry online / Intelektualne
sortuj według: tytułu
| daty
| popularności
| oceny
|
|
Przestawiaj tak wizerunki zwierzątek, aby ułożyć linie składającą się z 3 buziek. |
|
|
Ustawiamy słupy tak, by robot mógł przejechać do dziury. |
|
|
Ustawiamy parametry skoku naszego "Rocketmana" i skaczemy... oby szczęśliwie wylądować. |
|
|
Ułóż wymaganą kombinację przekładając w odpowiedni sposób twarze potworków. |
|
|
Poprzestawiaj tak cyferki, aby ułożyły się od 1 do 15. Dość trudne zadanie, ale jeżeli mi się to udało (patrz screen), to wam też powinno. |
|
|
Postaraj się tak przemieszczać wszystkie samochody na planszy, aby dostać się do domu w, którym to czeka na nas... |
|
|
Siódemka to Twoja szczęśliwa Liczba? Sprawdź to i poprawnie wytypuj 5 x z rzędu czy liczba pod niewiadomą tabliczką jest większa czy też mniejszą od 7. |
|
|
Naszym zadaniem jest dotarcie srebrną kulą do niebieskiego wiru. Po drodze musimy unikać złotych, wybuchających kul oraz zręcznie przesuwać skrzynki tak, by umożliwić sobie przejście do celu. Na ukończenie każdego levelu mamy ograniczony czas, ale każdy z nich można powtarzać dowolną ilość razy. Dodatkowo po odblokowaniu nowego etapu otrzymujemy kod, który umożliwia kontynuowanie zabawy w późniejszym terminie (wpisujemy go w menu po naciśnięciu ‘load level’). |
|
|
Klasyczna gra w Simona. Zapamiętujemy kombinacje i staramy się ją powtórzyć aż do upadłego. Liczba kombinacji zaczyna się od jednego i zwiększa się o jeden co rundę. |
|
|
Układamy, a raczej przestawiamy puzzle ze znanymi bohaterami z gier takich jak Oobill i Hermanspohd, a mianowicie "psa bojowego" w kosmosie oraz słynną już złotą rybkę. |
|
|
Naszym bohaterem jest sympatyczny żelek. Posiada on właściwość przyczepiania się do wystających elementów otoczenia. Wykorzystując to, musimy przeskoczyć między wszystkimi białymi zaczepami i przemalować je na zielono. To otworzy nam przejście do kolejnej planszy. |
|
|
Trójwymiarowo ping-pong'o podobna gra. Polega na zbiciu wszystkich plakietek u spodu planszy. |
|
|
Typowe Memomery ze Snoopym na kartach w roli głównej. |
|
|
Świętego Mikołaja spotkała niezbyt przyjemna przygoda, wskutek której pogubił przewożone prezenty. Naszym zadaniem jest mu pomóc. Posiadamy magiczną białą kredkę, za której pomocą musimy nakreślić ścieżkę dla mikołajowych sań. |
|
|
Na początku miałem dylemat, czy to co się rusza to pająk czy Hrabia Draculla? Nazwijmy go Tofik. No więc, przesuwa on skrzynki i chce się wydostać na zewnątrz (trochę to niedorzeczne, bo jeśli jest dzień? Spali się biedaczysko...) |
|
|
|
|