|
Strona główna
Kto, ile, kiedy... |
W obecnej chwili mamy 55 osób on-line, w tym 0 użytkowników!
Konto u nas posiada już 28929 osób, a ostatnio dołączył niejaki endriu519! Ostatni głos oddano dzisiaj o 15:54. Ostatni komentarz napisano 2021-07-01. | |
W tym dziale znajdziesz... |
|
|
materiały |
Materiały / Gry online / Intelektualne
sortuj według: tytułu
| daty
| popularności
| oceny
|
|
Układamy figury tak, by ułożyły się trójkami albo czwórkami, albo piątkami i tak dalej. |
|
|
Naszym bohaterem jest sympatyczny żelek. Posiada on właściwość przyczepiania się do wystających elementów otoczenia. Wykorzystując to, musimy przeskoczyć między wszystkimi białymi zaczepami i przemalować je na zielono. To otworzy nam przejście do kolejnej planszy. |
|
|
Kolejna gra, w której naszym zadaniem jest układanie grup liczących co najmniej trzy takie same wizerunki. W skrócie kumika. |
|
|
Typowa polskojęzyczna gra w trzy kubki. |
|
|
Naszym zadaniem jest dotarcie srebrną kulą do niebieskiego wiru. Po drodze musimy unikać złotych, wybuchających kul oraz zręcznie przesuwać skrzynki tak, by umożliwić sobie przejście do celu. Na ukończenie każdego levelu mamy ograniczony czas, ale każdy z nich można powtarzać dowolną ilość razy. Dodatkowo po odblokowaniu nowego etapu otrzymujemy kod, który umożliwia kontynuowanie zabawy w późniejszym terminie (wpisujemy go w menu po naciśnięciu ‘load level’). |
|
|
Kolejna odsłona Mah-Jong. Ćwiczy spostrzegawczość. |
|
|
Logiczna gra polegająca na tym, by klikając w uśmiechnięte kwadraciki tego samego koloru, stopniowo oczyszczać planszę. |
|
|
Wersja demo prostej gry logicznej. Zadaniem gracza jest takie manipulowanie skarbami, aby co najmniej trzy jednakowe elementy utworzyły rząd lub kolumnę. |
|
|
Klasyczne Mah Jong. Znajdujemy dwa takie same symbole i eliminujemy je. |
|
|
Z początku prościutka gra polegająca na pokierowaniu kulki do pulsującego kwadracika, ale później już trzeba co nieco pokombinować aby tego dokonać. |
|
|
Pierwsza część wspaniałej (i trudnej zarazem) gry logicznej. Waszym zadaniem jest uwolnienie ludzika uwięzionego pod ziemią, lecz aby to zrobić, musicie się zdrowo napocić! |
|
|
Gra bardzo podobna do Jungle Jean, tylko że tutaj mamy więcej poziomów, a mianowicie dziesięć. Gra nie posiada solucji wbudowanej, nie sterujemy Jean, tylko chłopkiem w czerwonych rajtuzach i mamy dostać się do czerwonego, charakterystycznego kartonu. |
|
|
Po prostu Saper. Można ustawić od 10 do 15 min na planszy. |
|
|
Fast Food Fiasco jest prostą, a zarazem wciągającą grą logiczną. W określonym czasie musimy zdjąć z planszy jak największą ilość symboli. Żeby to zrobić, trzeba połączyć je trójkami. Nie możemy swobodnie przesuwać klocków. Jedyny sposób ingerencji w planszę to zamiana miejscami sąsiadujących symboli. |
|
|
Musisz wyprowadzić z komnaty czerwony sarkofag, ale żeby to zrobić, najpierw musisz poprzestawiać inne. Sarkofagi ruszają się tylko w tył i w przód, nie można ich przesuwać w bok. |
|
|
|
|