Dowcipy Filmiki Flashe Gry online Mp3 Obrazki
PPS-y Teksty Życzenia  
Masz dosyć reklam? ||
 
 
 
 
   
 

Strona główna

Dowcipy
Chuck Norris
Informatyczne
Małżeńskie
Nonsens
O blondynkach
O dresiarzach
O hrabim
O Jasiu
O pijakach
O studentach
O teściowej
Twoja stara
Stirlitz
więcej dowcipów>>
Teksty
Ciekawostki ze świata
Śmieszne teksty
Zagadki i sztuczki psychologicze
więcej tekstów>>
Gry online
Arcade
Bijatyki
Dla Dzieci
Fabularne
Intelektualne
Kasyno
Multiplayer
Platformowe
Przygodowe
Room Escape
Sportowe
Strzelanki
Zręcznościowe
więcej gier>>
Filmiki
Bonusy filmowe
Dubbing
Japońskie teleturnieje
Kabarety
Teledyski & parodie
Reklamy
Sportowe
Zwierzęta
Wpadki na wizji
Zwierzęta
Z życia wzięte
więcej filmików>>
Mp3
Detektyw Inwektyw
Dzieci wiedzą lepiej
Edi800 &...
Grzegorz Halama
Huta '99
Kabaret NapAd
Kabaret OT.TO
Kabaret Tey
To zdarzyło się na prawdę
więcej mp3>>
Flashe
Knox's Korner
Parodie
Piosenki
Salad Fingers
Tajemnicze
Xiao Xiao
Z życia flashów
więcej flashów>>
Obrazki
Ciekawe
Komiksy
Komputery
Reklamy
Rysunki
Samochody
Sport
VIP-y
Wklejanki
Zoo
Z życia wzięte
więcej obrazków>>
PPSy
Interaktywne
Ku pokrzepieniu serc
Polityczne
Różne
Śmieszne
więcej ppsów>>
Kto, ile, kiedy...
W obecnej chwili mamy 56 osób on-line, w tym 0 użytkowników!
Konto u nas posiada już 28929 osób, a ostatnio dołączył niejaki endriu519!
Ostatni głos oddano dzisiaj o 18:04.
Ostatni komentarz napisano 2016-10-21.

Komentarze do "Swords And Sandals 2 Full Version!"

Od 250 walki i agility 60 tj. najlepszy łuk i miecz zaczyna się robić nudno...
Napisał *Sonic, 2007-03-10 23:32:19

ale to pełna wersja ? w demie kończy się na evil ninja, a tutaj jeszcze nie próbowałem
Napisał maciek_17, 2007-03-11 13:10:51

Pełna wersja jak nazwa wskazuje
Napisał *Sonic, 2007-03-12 15:00:47

mój rekord 39111, pobije mnie ktoś ?
Napisał maciek_17, 2007-03-14 15:11:47

znam tylko jeden kod. Mianowicie na początku imienia swojego gladiatora dajcie przecinek a następnie klikacie randomize kiedy uznacie że wasz
gladiator jest już dość mocny usuwacie przecinek i jedną literę z imienia
Napisał mario_nabi, 2007-03-14 21:10:34

49772, oprócz *Sonica i moderatorów pobije mnie ktoś ? całkiem polubiłem tą grę :)
Napisał maciek_17, 2007-03-20 15:12:39

mój rekord 2927596 i 291 walka, ktos mnie pokona?
Napisał joeblack1982, 2007-03-24 12:37:04

fajowskie
Napisał rojek, 2007-03-24 19:02:50

ja se kodku użylem i olbrzym ale mnie maly powaliłahahaha
Napisał rojek, 2007-03-24 19:12:37

Mój rekord 49488
Napisał Emil89, 2007-03-26 21:47:18

joeblack1982 podziwiam, że tyle Ci się chciało wojować . Ja poszedłem drogą łucznictwa i oczywiście najlepszy łuk i skoki przez całą planszę efektywność prawie, że 99% tym górnym strzałem i było nudno. Miecz też najlepszy. Całkiem nieźle siepał
Napisał *Sonic, 2007-03-29 08:26:59

dobra skubance, doganiam was: 220910 miaBem ten niebieski luk, czarny miecz, bylem na the great beast
Napisał maciek_17, 2007-04-01 13:17:57

Sonic ale ja chce doiść do konca tego tylko ze jakoś przeciwnicy nagle zaczeli odpierać wszystkie ataki mimo ze ja miałem tez juz wysoko ale cóż jak nie teraz to później hehe
Napisał joeblack1982, 2007-04-04 12:35:19

pewnie za niski współczynnik ataku miałeś
Napisał *Sonic, 2007-04-04 22:47:05

sword and sandals jest fantastyczne
Napisał maciek_17, 2007-04-11 08:35:49

Nie można zapisywać
Napisał przemo141, 2007-05-04 14:13:16

jak wczytac gre?
Napisał Karmal95, 2007-05-09 13:56:36

kurde zapisuje potem daje play i pisze ze musze gladiatora stworzyc
Napisał Karmal95, 2007-05-09 21:25:21

EXSTRA!!!!!!!!GRA POLECAM
Napisał darex30, 2007-05-16 17:50:34

exstra
Napisał darex30, 2007-05-17 18:41:32

Ja miałem 603947 xD
Napisał Grabek, 2007-05-17 20:08:16

popieram Przemo 141
Napisał ziomalegd, 2007-05-20 20:48:04

jak sie zrobi silna postac to nie mozna grac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napisał ziomalegd, 2007-05-20 20:51:33

pomylilem sie mozna tylko trzeba usunąć przecinek i wziasc kilka razy randomize
Napisał ziomalegd, 2007-05-21 19:09:54

Jak sie zapisuje stan gry Pomóżcie bo szlag mnie już trafia
Napisał janx, 2007-06-05 19:21:29

jak sie wczytuje stan gry moze mi ktos pomoc tyle juz sie nagralem myslalem ze bede mogl kontynuowac jutro a tu lipa ;/
Napisał janx, 2007-06-05 22:14:09

z jakiej strony??
Napisał Mrówa123, 2007-06-08 19:03:22

mój rekord to 31879 twardziele
Napisał f_i_l, 2007-06-28 00:44:22

zlomowiasta gra na daje sie do oddania na zlom za najwiecej pol grosza
Napisał Bearty, 2007-07-06 12:25:38

co ty gadasz Bearty to wyrąbista gra ciężko znaleść lepszą
Napisał Karmal95, 2007-07-07 05:52:57

Bearty napisałeś tak bo przegrałeś a to twoja wina a nie gry
Napisał Karmal95, 2007-07-08 10:40:10

wyczepista gra a zwlaszcza z cheatami
twardziele 147601
Napisał ziomalegd, 2007-08-04 20:08:23

5024541 i 400 wygranych... ktos mnie pokona ???!!!!
Napisał joeblack1982, 2007-08-17 22:29:12

eeee tam malo przeszedlem cale ostatni boss to jest nie do pokonania ale fuck mnie uratoal
Napisał ziomalegd, 2007-08-19 20:49:53

mam wersje na kompa, ktoś chce ? polecam tryb magicznego wojownika, niby wojownik, ale fajnie dodać magie i powstaje mieszanka :)
Napisał maciek_17, 2007-08-20 20:44:29

skond wsionsc kody
Napisał DANIWL1040, 2007-08-24 12:49:50

eee... Podobno jest już swords and sandals 3?
Napisał Shadow269, 2007-08-27 13:20:36

daj w imieniu swojego gladiatora , i randomize ??
Napisał mikexxd, 2007-08-28 17:28:55

Jak wczytać zapisana gre?
Napisał ZICO, 2007-09-16 01:19:25

podziwiam osoby które doszły do ostatniego bossa szacuneczek
Napisał Pharaxes, 2007-09-30 23:05:36

jak odczytac save?? xD
Napisał Wigrus, 2007-10-14 14:21:03

Skond wzionsc wersje na pc??
Napisał cytryna, 2007-11-04 17:38:46

doszlem do The Slave Driver !!
Napisał cytryna, 2007-11-04 20:02:01

Sonic jestes bogiem 2 tygodnie tej gry szukalem!!! A byla w zasiegu reki :)
Napisał Snorlax, 2007-11-10 18:37:04

czy ktos powie skond wzionsc wersje na pc??
Napisał cytryna, 2007-11-11 16:36:26

to pełna wersja ja przeszedlem evil ninja i jeszcze gram ;P
Napisał piotr97, 2008-01-24 11:15:29

Gra z czitami mnie chyba wkońcu wykończy wole grać normalnie >>POLECAM<<
Napisał ziomalegd, 2008-02-17 18:03:18

zawsze mi się nie udaje chlip, foch
Napisał Bazylizz, 2008-07-18 09:12:00

3 boss w tournament mi nawalił
BEZ KODÓW
Napisał mate_k, 2008-11-06 09:31:17

super gra!\r\nprzeszłam 3 króli! xddd\r\nPOLECAM\\\\^^
Napisał darex30, 2009-12-13 16:49:53