Dowcipy Filmiki Flashe Gry online Mp3 Obrazki
PPS-y Teksty Życzenia  
Masz dosyć reklam? ||
 
 
 
 
   
 

Strona główna

Dowcipy
Chuck Norris
Informatyczne
Małżeńskie
Nonsens
O blondynkach
O dresiarzach
O hrabim
O Jasiu
O pijakach
O studentach
O teściowej
Twoja stara
Stirlitz
więcej dowcipów>>
Teksty
Ciekawostki ze świata
Śmieszne teksty
Zagadki i sztuczki psychologicze
więcej tekstów>>
Gry online
Arcade
Bijatyki
Dla Dzieci
Fabularne
Intelektualne
Kasyno
Multiplayer
Platformowe
Przygodowe
Room Escape
Sportowe
Strzelanki
Zręcznościowe
więcej gier>>
Filmiki
Bonusy filmowe
Dubbing
Japońskie teleturnieje
Kabarety
Teledyski & parodie
Reklamy
Sportowe
Zwierzęta
Wpadki na wizji
Zwierzęta
Z życia wzięte
więcej filmików>>
Mp3
Detektyw Inwektyw
Dzieci wiedzą lepiej
Edi800 &...
Grzegorz Halama
Huta '99
Kabaret NapAd
Kabaret OT.TO
Kabaret Tey
To zdarzyło się na prawdę
więcej mp3>>
Flashe
Knox's Korner
Parodie
Piosenki
Salad Fingers
Tajemnicze
Xiao Xiao
Z życia flashów
więcej flashów>>
Obrazki
Ciekawe
Komiksy
Komputery
Reklamy
Rysunki
Samochody
Sport
VIP-y
Wklejanki
Zoo
Z życia wzięte
więcej obrazków>>
PPSy
Interaktywne
Ku pokrzepieniu serc
Polityczne
Różne
Śmieszne
więcej ppsów>>
Kto, ile, kiedy...
W obecnej chwili mamy 61 osób on-line, w tym 0 użytkowników!
Konto u nas posiada już 28929 osób, a ostatnio dołączył niejaki endriu519!
Ostatni głos oddano dzisiaj o 21:05.
Ostatni komentarz napisano 2016-10-21.

Komentarze do "1 zł = 1 gr"

jakieś takie dzikie, nie bardzo mi się podoba
Napisał KaDe, 2005-04-14 13:29:28

dziwne i dzikie i dziwne
Napisał str14, 2005-04-21 15:50:27

...hehe... a ja wiedziałam... ma sie ten umysł matematyczny... ;oP
Napisał Fazunia, 2005-04-23 20:57:52

dziwne
Napisał lysy93, 2005-04-27 13:19:32

nic nie rozumie ale OK :D
Napisał radiofriko, 2005-04-28 18:01:29

fazunia jest ok.hehe
Napisał axel, 2005-05-09 14:35:23

cienkie
Napisał Aragorn_, 2005-05-11 15:49:16

Ja tam nie skumałam;]
Napisał Miwako87, 2005-05-23 04:26:50

Głupie :/
Napisał nina_89, 2005-05-23 12:56:30

nie wiem o co chodzi
Napisał Dubnio, 2005-05-23 23:03:07

np. Joasia ma 30gr, a Kamil ma 2 razy tyle gr. Ile gr ma Kamil??
TERAZ SEDNO SPRAWY
Obliczamy: 30gr*2!!=60gr
nie można pomnożyc 30 groszy przez 2 groszy.
DLA MNIEJ KUMATYCH:
zapytajcie tych bardziej kumatych:P

przy takim mnożeniu przy JEDNYM musi być gr a przy drubim NIE MOŻE być gr:P
tak mniej więcej
Napisał piotr_rus, 2005-06-06 15:03:58

ahaaa...
Napisał THECURSEDONE, 2005-06-10 13:53:48

pojebane
Napisał dex, 2005-06-10 15:14:26

pojebane
Napisał rafifel, 2005-06-14 19:55:46

jeżeli mnoży się 2 ułamki dziesiętne to wychodzą setne (0.1zł * 0.1Zł). ). Tu był ten błąd
Napisał krolu90, 2005-06-15 11:11:22

to idiotyczne jestem tu nowy !!
Napisał czryny, 2005-06-15 19:58:07

zjazylem, dobre :D

POZDRAWIAM KOCHANĄ KAROLINE ORZEL Z BIALEGOSTOKU. :*
Napisał Pavlloscy, 2005-06-18 10:17:39

bezsens jeśli nie mozna pomnozyc 10gr przez 10 gr to jak mozna o.1 zl przez 0.1 zl niech mi ktos powie.idiotyzm
Napisał minero, 2005-06-28 22:16:53

słabe to jest, marne poprostu... widac od razu na pierwszy rzut oka co jest nie tak.
1. gr*gr=gr^2
2. 0,1 * 0,1 = 0,01
Napisał Kazioo, 2005-07-02 13:46:00

Beznadzieja:( :P
Napisał Pingwin, 2005-07-02 16:18:04

;p
Napisał Pingwin, 2005-07-02 16:18:21

:p
Napisał Pingwin, 2005-07-02 16:18:34

:D
Napisał Pingwin, 2005-07-02 16:18:50

;>
Napisał Pingwin, 2005-07-02 16:19:26

myśle że to głupie i trzeba być Ajnsztajnem żeby to zrozumieć
Napisał benq, 2005-07-08 22:47:48

wiedziałam o co chodzi, ale to jest naprawde beznadziejne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napisał Nika_19, 2005-07-23 12:24:34

do benq: sugerujesz, że \"Ajnsztajn\" był głupi ? hehe
Napisał dee25, 2005-07-25 15:44:53

cienkie to...
Napisał Aragorn_, 2005-08-01 11:04:37

buuu.... ;/;/;/;/;/ głupie !!!
Napisał maksy, 2005-08-02 09:51:04

Cholera, 5 raz widze zagadke, a dopiero na tej stronie załapałem, oczywiscie po paru przemysleniach i zapisaniu kartki papieru...
Napisał szninkiel, 2005-08-05 00:56:15

1 zł = 0.01 zł
ale tego nie kumam
szosta linijka
Napisał ozzy88, 2005-08-14 22:25:52

nie wiem,ale tam byl jeszcze conajmniej jeszcze jeden blad!!;(
Napisał dagmarka84, 2005-08-23 22:51:11

Ja tam sie nie skumalam...troche to glupie!!!!!!!!!!!:P:P:P
Napisał bambi17, 2005-08-24 15:15:11

posrane guwno z tego
Napisał denio16, 2005-08-28 21:19:28

głupie :\\
Napisał -muniek-, 2005-09-04 15:36:34

tyrtyrt
Napisał ADAMO1, 2005-10-14 17:34:43

Nic nie rozumiem ,ale ok
Napisał NX_Turbospeed, 2005-10-15 13:15:53

dziwna ta zagadka...nie podoba mi sie...
Napisał madzius, 2005-10-17 12:59:24

w tym przypadku \"gr\" (grosz) spełnia taką samą rolę jak \"x\" lub \"y\" w zadaniach matematycznych mnożąc te same wyrazy podnosimy je do kwadratu
Napisał tommyg, 2005-10-27 20:25:42

Takie jakieś nijakie :/
Napisał Xargo, 2005-11-10 20:53:59

glupie nic szczegółnego
widizłem lepsze
Napisał Kai, 2005-12-03 21:23:56

może być
Napisał olcia32, 2005-12-26 14:40:48

jak ktoś nie wie o co chodzi to mówi, że głupie :P ja mówie, że fajne lol
Napisał Albix, 2006-01-14 10:25:36

DOBRE HEHE
Napisał maxton, 2006-01-27 21:11:17

dobre, ale latwo sie pokapowac :|
Napisał LaAluUniIaA, 2006-02-18 16:24:06

znałam to:)
Napisał kaska_185, 2006-02-25 15:34:38

poj...e
Napisał Mirek20, 2006-02-27 17:55:45

dziwne i *łupie
Napisał Raf, 2006-03-10 16:01:16

Jeśli rozwiązanie to tez blad, to tu są dwa błedy!
Napisał K0N0R, 2006-03-22 18:47:57

yyyy nie dałam rady coz z matematyki bylam swietna do 2 klasy liceum a pozniej zaczelam sie w tej dziedzinie uwsteczniac
Napisał asicag, 2006-03-28 17:57:56

lipa!!
Napisał kisiel_91, 2006-04-14 21:55:58

oo ostastnie 4 linijki sa zle tak jakos mi siem wydaje...
Napisał Aduśka, 2006-04-24 17:58:38

Ojej to logiczne! Dlaczego ludzie tak reagują? Wystarczy pomyśleć, albo uważać na matmie
Napisał pi, 2006-04-30 17:57:32

ki.NIech wam bedzie
Napisał Anion, 2006-05-02 21:05:00

ja też nic nie rozumiem ale jest ;) :P :))
Napisał zxcvbnm, 2006-06-16 12:36:47

ja też nic nie rozumiem ale jest ;) :P :))
Napisał zxcvbnm, 2006-06-16 12:36:47

Pokazywał nam to nauczyciel z maty
Napisał wikol, 2006-06-16 14:58:41

Choroba glupie
Napisał wrobelek94, 2006-07-23 21:04:29

ja nie wiem czy was nie było akurat na mate,atyce czy co?? To nie jest beznadzieja, tylko jedna z najprostrzych zasad!!!
Napisał szagol, 2006-08-24 23:58:37

to akyrat jast takie se
Napisał malyhutnik, 2006-09-06 19:44:13

co?? a 1zł = 1gr ciekawe kto to wymyślił...
Napisał mip, 2006-09-23 16:57:48

w dwóch ostatnich też był :]
Napisał kasik104, 2006-10-01 15:16:31

dzikie...
Napisał dragon3, 2006-10-15 15:58:21

nic z tego nie skapowalem
Napisał garbus, 2006-11-23 20:46:29

fatalne!!
Napisał blackangel, 2006-11-24 09:14:17

10gr x 10gr to 100gr2 (do kwadratu) a nie 100gr
Napisał AGAH1983, 2006-12-26 14:55:35

ja tez to skiminilem, ale jak 1zl moze sie rowanc 0,01zł??
Napisał klawisz, 2007-01-16 15:22:41

LOL, fajne, nie wiem jak tego można nie rozumieć. Każda linijka wynika z powyższej. Chyba, że ktoś nie ma wiedzy o równaniach i nierównościach na poziomie gimnazjum to może nie kumać...
Napisał mapan, 2007-06-14 22:27:38

/ AGAH1983 //10gr x 10gr to 100gr2 (do kwadratu) a nie 100gr//

NO WŁAŚNIE

;/;/
Napisał kasik104, 2007-10-05 18:04:01

ja sie odrazu skapłem, bo sprawdzian mi babka oddala ostatnio i taki bład miałem xD
Napisał Wigrus, 2007-10-13 13:40:47

proste
Napisał cycu12345, 2007-12-27 19:08:09

coś mi się nie zgadza
Napisał Hayao, 2010-02-09 14:54:45

ahaa...
Już wiem gdzie zrobiłem błąd
Napisał Hayao, 2011-03-01 19:38:41