Opiszę w takim razie jak przejść tą część bo jak widać nie należy do prostych. Otóż najpierw należy wspiąć się po linie na górę i pędzić prędko w prawą stronę. Następnie biegniemy od razu w lewo po ukośnej kłodzie i zabieramy patyk, przeskakujemy na drugą stronę i biegniemy dalej w prawo. Docieramy do wodospadu i przeskakujemy czarnego węża. Obchodzimy namiot z prawej strony gdzie jest dziura i zabieramy bicz. Wchodzimy do namiotu i biczem przeganiamy panterę, zabieramy słoik i książkę z przepisem na truciznę. Wracamy do poprzedniej planszy, przeskakujemy krokodyla i zabieramy grzyb z drzewa. Biegniemy w dół. Następnie kijem przewracamy posąg i po nim przechodzimy aby zerwać owoce. Stajemy przy bagnie i przeskakujemy za pomocą kija (wystarczy nadusić spację). Potem zabieramy czaszkę i rzucamy nią w kłodę aby otworzył się most. W kolejnej planszy widzimy szamankę, musimy uważać aby nie trafiła nas strzałą. Podchodzimy do podestu na którym stoi i naciskamy spację. Następnie wchodzimy szybko po lianie na górę, klikamy na inwentarz, mieszamy ze sobą w słoiku owoce i grzyba. Czekamy na smoka, kiedy wejdzie na nami do środka rzucamy mu do pyska słoik. KONIEC.
* Jeżeli nie działa Ci poniższa gierka, to prawdopodobnie znaczy że Twojej przeglądarce brakuje wtyczki o nazwie Flash Player. Możesz ją znaleźć w naszym dziale Przydatnych Programów.
To co widzisz powyżej stworzył w latach 2003-2024 (n.e.) niejaki Hybrid wraz z ekipą. To, co widzisz poniżej to prawdopodobnie pasek Start stworzony przez Ms ;)